Retourbeleid

1. Nadat uw bestelling is geplaatst en uw betaling is voldaan, ontvangt u een bevestiging van uw opdracht per e-mail. 
2. De opgegeven levertermijn geschiedt bij benadering en is vermeld bij het te bestellen artikel per merk in de webshop en kan per merk verschillend zijn. Wij doen ten alle tijden ons uiterste best dit na te komen. 
3. Afnemer draagt het risico van de producten van het ogenblik af waarop de producten aan het opgegeven adres ter ontvangst worden aangeboden. 
4. Afnemer is gehouden bij aflevering de producten in ontvangst te nemen. Bij gebreke daarvan worden de zaken voor rekening en risico van de afnemer opgeslagen of opnieuw aangeboden. 
5. Bij overschrijding van het afleveringstermijn heeft afnemer geen recht op enige schadevergoeding ter zake. 
6. In geval van schade aan producten dient u dit binnen 24 uur per e-mail en foto te melden bij geWOON el, aan de hand van de situatie zullen wij daar een passende oplossing tegenover stellen. 
7. Een geplaatste internet bestelling is bindend. 
8. Op het moment dat uw betaling is bijgeschreven op onze rekening, gaat de per artikel opgegeven levertermijn in. 
9. Aan tekstfouten en/of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden verbonden. Wij doen ons uiterste best fouten te voorkomen. 
10. Retour sturen van uw product is alleen mogelijk wanneer dit is overlegd met geWOON el en schriftelijk ( e-mail ) is bevestigd door geWOON el. Een product, besteld, betaald en geleverd kan retour binnen 3 werkdagen. Het product dient onbeschadigd aan te komen bij geWOON el in de originele verpakking. Blijkt het product geopend te zijn geweest dan worden daar kosten voor in rekening gebracht. De verzend en handelingkosten ( heen en terug ) van retour artikelen zijn voor uw eigen risico en rekening.